Kwiaty i rośliny w pokoju dziecka

Hej, dziewczyny. Jakie kwiaty, rośliny polecacie do pokoju dziecięcego?

Ja szczerze powiem jeżeli lubisz kwiaty wstawiaj takie jakie si się podobają, u mojej córki na parapecie stoi Grudzień, kwitnie nam przez całą zimę. Natomiast przy mniejszych chodzących dzieciaczkach polecam sztuczne :rofl: moja półtoraroczna córka już kilka razy nam zwaliła kwiatki z parapetu nie polecam :rofl:

1 polubienie

Nie znam się totalnie na kwiatkach pod kątem toksyczności. Do tej pory miałam w sypialni kilka kwiatów, odkąd organizuje kącik dla noworodka, pozbyłam się kwiatów. Też miałam w 4 miesiącu ciąży problem z kaszlem, do tej pory nie znaleziona przyczyna. Sterydami zaleczylam. Wtedy też pozbyłam się części kwiatów, zostawiłam tylko skrzydłokwiaty. Teraz nie mam nic. Jak będę organizować oddzielny pokój dla dziecka, to chyba na początku ograniczę kwiaty. Ale może ktoś na jakieś pozytywne doświadczenia, chętnie poczytam.

1 polubienie

Tu niestety nie pomogę bo po tym jak mój starszy rozszerzał dietę ziemią z doniczki nie mam w domu ani jednego :rofl:

1 polubienie

U nas w pokoju dziecka mamy palme areke i zamokuliasa czy jak to sie tam pisze :face_with_peeking_eye: natomiast one sa na takiej wysokości, ze nie ma szansy ze maluch je sam zdejmie.
W salonie mamy Sansiwerie - bo ona podobno super oczyszcza powietrze, więc może zerknij na nią bo właśnie czytam, że jest bezpieczna dla dzieci :wink:

1 polubienie

Ja akurat mam zero kwiatow bo mam kota ktory wiecznie obgryza kwiaty :frowning:

1 polubienie

Ja osobiście nie polecam paprotek bo okazuje się że one coś tam wydzielają i podrażniają drogi oddechowe. Moja córka jak była mała non stop kaszlała już lekarze nie wiedzieli co robić. I jedna pani doktor zapytała czy mamy paprotki a mieliśmy chyba ze 3 kazała od razyje wyrzucić i faktycznie problem zniknął.
@Wesola95 zamiokulkas :grin::grin: ja mam w salonie 4 czarne i 2 zielone :sunglasses::sunglasses::herb::herb::herb:

2 polubienia