Witam, czy jest tutaj mama bliźniaków, która urodziła je porodem naturalnym? Dodam, że jestem w 18t.c.bliźniaczej dwujajowej dwukosmówkowej, mam już w domu 6-letnią córkę.
W gronie moich znajomych są cztery pary, które doczekałyvsię bliźniąt. Każdy porod odbył się przez cesarskie cięcie. Co prawda z tego co wiem to ciąża dwujajowa dwukosmówkowa jest w miarę bezpieczna to jednak 70% ciaz bliźniaczych rozwiązuje się przed terminem właśnie przez cc. Co Twój lekarz myśli o porodzie naturalnym?
Mam dwóch lekarzy Pan ginekolog prywatnie sugeruje cesarke, narazie oba są odwrócone pupami do wejścia, a przynajmniej ta pierwsza musi byc główką. Natomiast druga Pani, ktora pracuje w Bonifiratów w Katowicach nic mi nie mowila o cc a nawet kiedy zapytalam o paznokcie, bo nosilam hybrydy to powiedziała że nie musze ściągać, bo tylko do cesarki nie mogę mieć lakieru.
Zależy jak będą ułożone, teraz jeszcze mała ciąża żeby się martwić ułożeniem.
Ja niestety nie mam doświadczenia w temacie bliźniaczych ciąż ale też z tego co znajome rodziły to przeważnie CC.
Moja mama urodziła bliźniaki sn. Niewien dlaczego w dzisiejszych czasach tak wciskają cc na siłę
Bliźniaki można urodzić naturalnie ale to dużo zależy od lekarza i jego doświadczenia niekiedy lekarze nie chcą ryzykować ze bedzie poród SN a skończy się na szybkim cc bo wiaodmo tutaj 2 dzieci to też nie jest tak że oba na raz się urodzą tylko po kolei ale na pewno naturalnie można o ile też pozwala na to ułożenie dzieci
Natinka, też mam wrażenie że na siłę wszytko.. Aaa i moja mam też urodziła bliźniaki sn :))
U nas w szpitalu też urodziły się bliźniaki naturalnie więc dużo zależy od mamy i lekarza.
Wszystko zależy jak przebiega ciąża. Jak nie ma przeciwwskazań to i bliźniaki SN rodzą