Super, że chcesz spróbować z pieluszkami wielorazowymi. Jak widzisz niektórym może wydawać się to dziwne, ale rzeczywiście dla zdrowia maleństwa jest to lepsze rozwiązanie. Sama niestety jeszcze nie testowałam ani pieluszek jednorazowych, ani wielorazowych, ale wiem że pomału wraca się do tych wielorazowych i niektóre mamy decydują się na taki wybór.
Czy któraś z Was korzysta z pieluch wielorazowych? Jeśli tak to proszę o rady, bo naprawdę jestem zielona w temacie.
Jak mowie znajomym, że chce tego spróbować to wszyscy się krzywią, więc nie wiem o co chodzi, mi zależny tylko na zdrowiu mojego Maleństwa. Jak się nie uda to trudne chcę sprobować.
Miałam pisać z tym samym pytaniem do Was
Z pewnością wygodniejszą formą są pieluszki jednorazowe, ale mają one także swoje minusy. Również jestem zielona w kwestii pieluch wielorazowych, wiem tylko tyle co o nich doczytywałam - na pewno w przeczeniu na koszta pieluch wyjdą taniej, są ekologiczne i myślę, że przyjemniejsze dla maluszka.
W poradach są opisane rodzaje pieluch wielorazowych i jak je prać:
http://canpolbabies.com/pl/porady/porada/all/0/342
http://canpolbabies.com/pl/porady/porada/all/0/2594
Ja się nad nimi zastanawiam i uważam, że dobrą opcją jest zamienne stosowanie jednorazówek i pieluch wielorazowych, np. na spacer czy wyjazd, żeby było wygodniej jednorazowe, a w domu welorazówki.
Ewelka33 super, że chcesz spróbować z pieluszkami wielorazowymi. A nuż będą się u Was super sprawdzać i tylko takich bedziesz używała, a jak nie, to będziesz używała jednorazówek. Warto spróbować. Na początek kup sobie kilka sztuk i zobaczysz jak się sprawdzą.
Ja sama córci ich nie zakładam, ale zastanawiałam się i zastanawiałam. A teraz już za późno u nas czas na odpieluchowanie Ale jakby teraz córcia się urodziła to bym parę sztuk kupiła i spróbowała czy byłyby lepsze niż jednorazowki.
No właśnie planuję kupić i wielorazówki i jednorazówki i zobaczę jak nam będzie szło