Waga bliźniąt w ciąży

Pytanie do mam bliźniąt. Ile ważyły Wasze dzieci w 22 t.c.?? 

Jestem w ciąży dwujajowej dwukosmówkowej, córka teraz waży 520g a syn 587g.

Niestety nie mam bliźniaków ale moja kuzynka ma ale nie wiem ile ważyli jej w 22 tych wiem że urodzily się w 34tyg i ważyły po 1600 kg, także nie znam się ile powinny ważyć, u mnie w ciąży nigdy lekarz gin. Nie mierzył ile mają synkowie dop raz jak poszłam do szpitala skosultowac wody bo wcześniej miałam troszke za mało to tam mi lekarz pierwszy raz pwiedzialal ile będzie Ważyl synek i sprawdziło się podobnie a byłam w 36tyg. ;-). 

Daria ciąża bliźniacza rzadko się zdarza i prawdę mówiąc nie ma chyba teraz na forum mamy która jest aktywna, przynajmniej nie kojarzę, może uda Ci się odszukać w lupce w starszych wątkach.

Moje dzieci z ciąż pojedynczych ważyły odpowiednio

synek  21t3d 500g, w 23t3d 634g

córka  22tc 405g w 24tc 600g

Więc uważam, że Twoje dzieci mają prawidłową wagę, powiedziałabym nawet że są spore, bo jednak bliźnięta z reguły są mniejsze niż dzieci z ciąż pojedynczych, ale to nie reguła :)

Mojsyn z ciąży pojedynczej miał ponad 1kg  w połowie ciąży.. 

Ale wiem że większość dzieci mają około 550g-600g.

Przy ciąży bliźniaczej też to inaczej trochę wygląda ale widać dzieci ładnie przybierają. 

Ja nie mam pojęcia ile moje dziecko ważyło w połowie ciąży, wtedy po usg wiedziałam ale już nie pamiętam 

Jak na połowę ciąży ,w dodatku bliźniaczej to dzieciątka ładnie przybierają,to dobrze.

To moja kruszyna w 21 tyg ważyła 419g

Natinka ja tez nie mam tak dobrej pamięci, ale sięgnęłam do notatek żeby trochę pomóc forumowej koleżance ;)

Daria Florek moim zdaniem ładnie przybierają i nie ma co się martwić na raxie :) zresztą jakby było coś za mało ti lekarz przy usg by wspomniał na pewno że coś mała waga czy coś a skoro nic nie mówił znaczy że wszystko jest ok :) 

Dokładnie. Na pewno lekarz by coś powiedział