Płeć dziecka . Zdjęcia usg

Witam . Jestem w 17 tyg ciąży i chciałabym się dowiedzieć czy któraś z was miała podobne zdjęcie dzieciaczka i wie co to za płeć??

A co lekarz powiedział? Badanie USG nie jest takie łatwe do interpretacji i najlepiej opisywać je w czasie rzeczywistym podczas wykonywania, co zresztą lekarze robią, a nie na podstawie zdjęcia niezbyt dobrej jakości, bez wskazania na jaką płaszczyznę jest "rzut". Jeżeli lekarz nie był w stanie określić płci podczas badania, to pewnie z powodu ustawienia dziecka i wątpię, żeby ktoś tutaj mógłby pomóc, chyba że jest lekarzem.

Według mojej subiektywnej opinii, choć nie jestem lekarzem, to co wskazuje kursor, to jąderka, czyli mógłby być chłopiec. Ale to tylko moja zgadywanka.

Moim zdaniem to lekarz powinien Ci powiedzieć bo żadna z nas nie zagwarantuje Ci właściwej odpowiedzi. Jeśli lekarz nie chce powiedzieć to sam nie jest pewien. 

Najlepiej płeć można poznać na badaniach prenatalnych - tam to w 100% powiedzą Ci jak faktycznie jest a zwłaszcza na drugich badaniach.

No prawdopodobnie chłopczyk

Mam już 2 chłopców w domu i u nich na usg od razu armata i bez wątpliwości.
Marzy nam się córcia . I nie wiem mam przeczucie na dziewczynkę choć wiem że raczej chłopczyk. Chociaż ja na tym zdjęciu widzę tzw. hamburgera czyli dziewczynkę czy to już psychika płata mi figle ?

Jąderka na tym etapie się nie zstąpiły więc mógłby to być pusty woreczek

a lekarz nic nie potwierdził? pewnie coś już wspomniał ;)