Poród do wody

Dzień Dobry,

Jestem położną i studentką położnictwa na studiach II stopnia Uniwersytetu Jagiellońskiego. Zwracam się z prośbą o wypełnienie ankiety do pracy magisterskiej ”Wiedza i opinie kobiet w ciąży na temat porodu do wody”. Ankieta jest w pełni anonimowa i dobrowolna, a odpowiedzi zostaną wykorzystane wyłącznie w celach naukowych.

Z góry dziękuję za poświęcony czas!

https://ankieta.cm-uj.krakow.pl/index.php?r=survey/index&sid=497286&lang=pl

Nie jestem obecnie w ciąży więc ankieta chyba nie pomogę

Ok :) Obecnie przde mną 3 poród ,ale nigdy porodu w wodzie nie brałam pod uwagę.

Gotowe wypelnione

Niby porody w wodzie nie są zbyt bolesne ;)

Dziękuje bardzo za wypełnienie ankiety :)

a mnie zawsze zastanawiało gdzie potem mozna zobaczyc wyniki ?:P albo  chociaz jak sie udała taka praca magisterka;) 

Cześć, pewnie już za późno na edycje ankiety, ale w pewnych momentach nie wiedziałam co zaznaczyć. 

Na początku ankiety można było wybrać opcję "nie interesowałam się tym, nie znam tej metody, nie wiem itp" ale już od któregoś pytania pojawiały się odpowiedzi, sugerujące, że ankietowana ma jakąkolwiek wiedzę na ten temat. Starałam się na nie odpowiedzieć, ale nie wiem czy nie zaburzą analizy wyników... 

Powodzenia! 

Moj mąż też robił ankietę do pracy magisterskiej i później musiał tworzyć z tego statystyki i tabele więc ta ankieta to połowa sukcesu ;) 

tak czy siak życzymy powodzenia i tzrymamy kciuki za dobre wyniki;)

zawsze to jakaś pomoc :)

Tworzenie ankiet to nie wca nie jest wcale taki łatwy proces na studiach się tego uczyłam bo miałam specjalizację badanie rynku i opinii publicznej. Miałam duże statystyki i metodologii badań dlatego wiem żeby zrobić dobrą ankietę trzeba się mocno wysilić

Ja również życzę powodzenia 

Az mi się przypominała moja praca mgr dobrze ze juz dawno to za mną 

życzę powodzenia