Hej. Czy zdażyło się Wam że smoczek zasysał się do środka podczas karmienia? Czy coś żle robie (jestem nowicjuszką jeżeli chodzi o butelki, długo używałam tylko cyca), czy może mam złą butelkę? A może to normalne?
Nie wydaje mi się żeby to było normalne. Tez miałam taką sytuację z jedną z butelek, zmieniłam na inną i było ok
dokładnie tak jak patka pisze, nie powinno się tak dziać, zmieniłabym butelkę
wydaj mi sie ze nie powinno sie tak dziac moze zle dokrecony smoczek czy cos lezy nie tak
Patt Maz będę próbować w różnych konfiguracjach :)
Nigdy mi się tak nie zdarzyło, a z jakiej firmy butelka?
Chicco natural feeling 6+ smoczek prosty
napisalam do producenta tylko troche czekalam na odpowiedz :) jezeli tak sie dzieje to zle to znaczy ze nieprawidlowa dziala otwor antykolkowy :) wiec jak cos sie takiego dzieje to reklamacja :)
Także pomyślałam,ze cos nie tak skoro tak się dzieje. Dobrze,ze przyjęli reklamacje
Kosiaszka dobrze że się wyjaśniło. I uznali reklamacje
Kosiaszka o dobrze wiedzieć :)
Czasem właśnie ten odpowietrzacz w butelce się czymś zatka, może resztkami mleka albo czymś. Smoczki z Canpol mają z boku taką dziurkę, trzeba ją czasem przeczyścić.
tak uznali ale zamin pewnie przysla nowe smoczki to i tak butle musze kupic inna :) czy stosowalyscie moze lovely ?
A no wlasnie. Juz lepiej jak jest zwrot pieniędzy. Wiadomo,ze butelka potrzebna i trzeba ja kupic ponownie... :)
dobrze ze wymienia :) bo czasami ciezko jest z reklamacjami
Ja to jestem taka ze zawsze reklamuje wszystko co sie da. ogólnie rzevzy maja 2lata gwarancji. Kiedyś po roku przetarly się spodnie i tez je reklamowalam. Albo jak sie material rozciagnal. Nigdy nie mialam problemow takze warto próbować. Wymiana albo zwrot pieniędzy w przypadku rzeczy ktorych naprawic sie nie da
Tez wychodze z tego zalozenia co ty :) kiedys odpuszczalam ale warto probowac. Warto byc konsekwentnym po czasami uznaja dopiero 2 czy 3 reklamacje :)