4 sposoby na łatwiejsze przejście testu obciążenia glukozą w ciąży

Każda z nas w czasie ciąży musi wykonać test obciążenia glukozą. Sposób w jaki wykonywane jest to badanie nie należy do najprzyjemniejszych. Naszym zadaniem jest wypicie szklanki roztworu z glukozy, która jest niesamowicie słodka.

Czytałam o tych sposobach, gdy przygotowywałam się do testu obciążenia glukozą, ponieważ po pierwszej ciąży miałam straszne obrzydzenie do tego badania. Tym razem przepłukałam usta dużą ilością wody oraz zabrałam że sobą książkę, faktycznie trochę pomogło :slight_smile:

Świetna porada :slight_smile: Ja właśnie zabrałam ze sobą książkę, aby odwrócić uwagę :smiley: Ciekawa jestem jak pielęgniarka zareagowałaby na to, gdybym kazała jej wcisnąć połowę cytryny do glukozy i czy faktycznie to pomaga :slight_smile:

Porada jest super, znałam je już wczesniej, niestety u mnie nie zdały one rezultatu i powtarzałam badanie pare razy. Co nie oznacza że komuś nie pomogą, warto się z nimi zapoznać:-)

Ostatnio bylam na tym tescie. W pierwszej ciąży miałam cikrzycę. Wtedy do glukozy wcisnęła mi pielęgniarka połowę cytryny. Tym razem postawiłam na glukozę smakową z apteki ( pomarańczową). O niebo lepsza.na badaniu poinformowano mnie że podobno teraz już nie pozwala się dowadać wyciśniętejcytryny, także dobrze że kupiłam tą w aptece( kosztuje ok. 10-12zl). Samo badanir było lepsze ale niestety znów mam vukrzycę:(

W szpitalu, w którym robiłam badanie poziomu glukozy kategorycznie zabroniono dodawania cytryn, limonki itp.
Panie pielęgniarki powiedziały, że to przekłamuje wyniki. Wiem, że w innych szpitalach, labiratoriach również tego zakazują.

W pierwszej ciazy z synkiem byłam w szoku, ze kobiety ‘narzekają’ na badanie. Nawet nie odczułam tej słodkości. Wypiłem glukoze i tyle.
Wyniki mialam idealne.

W drugiej ciąży z córeczką nie mogłam tego pić. Wypilam, ale bralo mnie na wymioty, krecilo mi się w glowie. To był koszmar. Wyniki mialam bardzo dobre, jednak badanie było koszmarem