Plec dziecka w 12tc

Witajcie, jestem w 11t2d czy widzmy tu juz plec dziecka?

2 polubienia

Ja widze nozki o ile to nozki :face_with_peeking_eye::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:

Lekarz zasugerowal chlopca wiec sie zastawiam czy to w srodku odstajace to wzial za siusiaka :slight_smile: ? Moze ktoras z mam tak miala

U nas bylo podobnie ale okazalo sie ze to pepowina i urodziła sie dziewczynka :wink:

Na płci to ja się nie znam. Szczerze mówiąc to ja tam mało widzę :face_with_peeking_eye::blush:

Ja bym poczekała jeszcze jakiś czas. Poza tym nie jestem lekarzem i nawet nie widzę na co patrze :rofl::rofl: ja do jakiegos czasu mówiłam na swoje dziecko kosmita :rofl:

1 polubienie

Czyli sie jeszcze nie nastawiam :slight_smile:

Lepiej nie , poczekaj do nastepnej wizyty moze bedzie pewne na 100%:wink:

Po swoim przyklaldzie - lepiej sie nie nastawiać i poczekać :slight_smile:
2 ciąza - 13tc- usłyszałam,że bedzie kolejny chłopiec. Jako, że w pierwszej ciązy w podobnym czasie też uslyszalam, że chlopak i do końca tak zostalo, to juz się tak trochę nastawilalm. Ciąża zupelnie inna niż pierwsza więc jakoś wydawalo mi się że moze dziewczynka. Ale w koncu gienekolog cos zobaczyl :slight_smile:
A tu 21tc i mile zaskoczenie - inna Pani doktor na II prenatalnych mówi ze chlopca nie widzi :slight_smile:
Czyli moja intuicja się nie mylila :heart:

1 polubienie

Zaczekaj do kolejnych badan moze maluszek pokaze kim jest. Jak bylam na pierwszych badaniach lekarz powiedzial, ze najlepiej jest robic badanie w okolicy 13tyg. Bo jesli dzieciaczek jest mniejszy niz 6cm to skutecznosc tego badania tez jest mniejsza.

Byłam 2x w ciąży, ale zdjęć z USG do dziś nie umiem czytać :see_no_evil: To jeszcze bardzo wcześnie i nie nastawiaj się na konkretną płeć :blush: