Pranie ciuszków do porodu dla niemowlaka

Hej;)
Dziewczyny mam pytanko w forum znalazłam ale z 2017 roku wpis więc już trochę czasu minęło...  A teraz wszystko sie zmienia tak szybko... Zbliżam sie do czasu, gdy mój maluszek pojawi sie między nami... i zastanawiam sie jak to wygląda z praniem ubranek dla noworodka... Prac w normalnym proszku/kapsułkach, nowe ciuszki prac/ płukać? jaki proszek/ płyn do prania polecacie dla niemowląt? Jestem w tym zielona i chętnie poznam wasze opinie. Pozdrawiam;*

Nowe tym bardziej prac, przez tyle rąk to przeszło i to nie wiadomo czyich ;) dla mnie dla takiego maluszka to muszą być czyściutkie i pachnące, nie wyobrażam sobie nie wyprac i ubrać takie prosto ze sklepu, one nawet tak specyficznie pachną... Nie wiem jak inne mamy ale ja piorę w specjalnym płynie i kapsułkach dla dzieci do tej pory, a mały już ma prawie 9 miesięcy skończone. A prasowałam wszystko do skonczenia 4 miesiąca przez synka ;) 

Karcie a mogę dowiedzieć sie co polecasz? jakie kapsułki? 

Superczas wystarczy odświeżyć wątek i nie powielać już istniejących 

https://canpolbabies.com/pl_PL/forum/CB-6/jak-i-w-czym-prac-ubranka-maluszka

Ja wszystko co kupiłam lub dostałam, nawet od siostry to prałam i prasowałam (za pierwszym razem). Dużo kupowałam w szmateksach, więc dla noworodka wszystko prałam razem w loveli baby i dodawałam łyżkę odkażacza Nappy Fresh. Mi się ta lovela sprawdziła, syn nie miał żadnych podrażnień więc przy niej zostałam i teraz zrobiłam zapas dla kolejnego dziecka. Prałam w proszkach bo mam wrażenie, że lepiej dopierały, płyn do prania z loveli jakoś średnio sobie radził. Do płukania też dodawałam płyn z loveli.

Madzia- O a ja jak szukałam znalazłam z 2017 roku... odświeżyć? czyli jak? wystarczy jakiś komentarz dać?  Bo jeszcze nie ogarniam tu za bardzo?

ewula91- Oo dziękuję ;) 

Ja używałam z firmy Lovela ;))

Superczas, wystarczy dodać tam swój komentarz/ pytanie.