Wózek i fotelik dziecięcy

Hejka! Jestem na etapie rozglądania się za wózkiem i fotelikiem a nie odnalazłam świeżego posta na ten temat :slight_smile:

Czy możecie napisać jakie polecacie, jakie funkcje się sprawdzają a jakie są zbędne? Jestem mega zielona w temacie.
I jak macie do polecenia jakieś wózkowe gadżety to też chętnie się dowiem :slight_smile:

Wózek - tak naprawdę wszystko zależy od terenu po jakim będziecie się poruszać, czy bardziej szutry, lasy, czy może miejskie życie? :wink: mieszkacie w domy, czy np w bloku na piętrze no to też ma znaczenie przy wyborze bo każdy wózek ma inną masę i czasem 1 kg w tą lub w tamtą potrafi robić różnicę :wink:

Jeżeli szutry i zależy wam na dobrej amortyzacji to zerknijcie na wózek od marki Roan ivi, my osobiście postawiliśmy na venicci upline 2 :wink: - teren mieszany, no i trochę miejsko, a i trochę leśnie.

uważam że najrozsądniej jest pojechać do sklepu, trafić na jakieś targi (wtedy zawsze wpada jakaś promka) i samemu przetestować. My jechaliśmy z nastawieniem na konkretny model właśnie z poleceń, a jak na żywo go zobaczyliśmy to wspólnie stwierdziliśmy, że to nie to.

Co do gadżetów przydatne są mufki w zimę do wózka, uchwyt na kubek/telefon.

Fotelik - jak już brać to z bazą obrotową, do tego warto od razu dobrać matę ochraniającą pod. Tak samo jak w przypadku wózka warto podjechać i zobaczyć i przetestować :wink: u nas padło na maxi cosi pebble 360 pro 2 z bazą.

1 polubienie

Wpisz w lupkę bo nawet niedawno był taki nowy wątek :slight_smile: staramy się nie powielać wątków :wink: zawsze można znaleść stary i go odświeżyć :wink: tak mi się wydaje, że był chyba , że się mylę to przepraszam :pray: bo ostatnio dużo się tutaj dzieje :slight_smile:

3 polubienia

To muszę lepiej poszukać, bo właśnie nie znalazłam w lupce nic świeżego a chciałam jakiś nowszy model :slight_smile:

Zawsze możesz w starym wątku napisać komentarz i w ten sposób się odświeży i wyląduje na głównej :smiling_face:

4 polubienia